About Me

My photo
i want to be me,me myself and i but i have to be someone to make people happy too...

Friday, November 19, 2010

mencari ketenangan


kadang-kadang manusia begitu pandai menyembunyikan perasaan. ketawa menyimpan kesedihan..
melihat manusia berlakon semata-mata. kadang-kadang aku tertanya2...agaknya belakang aku diorang ni kutuk aku gak agakanya..depan punyerr la baik..belakang hampeh..hipokrit..
kalo dah tak suka...tak payah la menyibuk buat-buat baik...


tapi..

itulah hakikat seorang manusia...

menyampah aku..



hari-hari tengok lagi aku menyampah...buat aku rasa nak cari keje lain jer..

tapi kalo cari keje lain..saper yang rugi..aku atau mereka??

sabar je lah...



baik aku mencari ketenangan sendiri...mencari keredhaan NYA..Lagi bagus..
lagi pk lagi gonjeng aku..
     

No comments:

Post a Comment

solatlah kamu sebelum kamu disolatkan

share

its me


we care

we care
Powered By Blogger